Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

image2993_1375657567.png_894x671

 

Kedves Fivérem!

Örömmel értesítelek, hogy megérkeztem. Végre itt vagyok és itt a remek lehetőség, hogy egy kicsit a vadászatnak éljek. Ismersz, tudod, hogy az életem a vadászat és jól tudod, hogy csak cserkelés közben érzem igazán, hogy élek. Magam sem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz az erdő nélkül élni, de most itt a pillanat, hogy bevessem magam a vadonba és új trófeákat szerezzek. A Kárpáthy birtokon jók a lehetőségek és fölöttébb bizakodó vagyok, remélem nem alaptalanul.
Az elkövetkező napokat Kárpátvégváron fongom tölteni, Kárpáthy Tamás báró úr birtokán. A Báró igen szívélyes házigazda és azt hiszem, sőt remélem, hogy a szerencse vége mellém pártol és a következő levelemben már büszkén számolhatok be arról, hogy nemes vadat kaptam puskavégre. A vendéglátóm remek ember a 13. lovasezredben szolgált akárcsak én, meg is sebesült Turgenovó alatt. Ennek ellenére a kedélye remek, kedveli a jó italokat, és a cigányzenét. Minden bizonnyal te is megkedvelnéd, ha bokros teendőid engednék, hogy elszabadulj a birtokról. Az érkezésünket pazar lakomával ünnepelte meg, a rendezvényen jelen volt több helyi notabilitás is, én kifejezetten jól éreztem magam. Ismersz, és tudod, hogy ahol jó az étel és italt mérnek, ott gyorsan feloldódom, ez most sem volt másként. A menü a te ízlésednek talán kissé fényűző volt, de a magam részéről teljesen meg voltam elégedve valamennyi fogással. Aperitifként a Báró őméltósága kedvenc italát, diópálinkát fogyasztottunk. Előételként pedig fűszeres kecskesajtot ettünk apró szemű paradicsommal. Ez után a vörösboros vadlevest szolgálták fel, ez a maga kissé füstös fűszeres ízével igazán elnyerte a tetszésem. A fogolypecsenyéből csak csipegettem. Mire a süteményhez értünk én már kellőképpen jó hangulatba kerültem az időközben elfogyasztott tokajitól, pont kapóra jött Rác Lali és bandája megérkezése. Igazán remek nótázás kerekedett, igazság szerint a Báró is kivette a részét az éneklésből, sajnálatomra hölgyek ekkor már távoztak, így végül a hajnalig tartó mulatságon már csak mi vadászok vettünk részt. A vadásztársakat nem igazán ismerem, úgy is az első teríték mellett tudom megítélni a jellemüket. Bízom benne, hogy mindnyájukat jellemzi a kimért természetszerető lélek, mely a jó vadász elsődleges ismérve. A házigazdánk ígérete szerint a holnapi nap folyamán lesz lehetőségünk, hogy ellenőrizzük a felszerelésünket és elvégezzük a felkészülés utolsó lépéseit. Amikor ezen sorokat írom, már érezni a Kárpátok későnyári estéinek a hideg fuvallatát. Elsőként vadkanokra fogunk vadászni, de az egyik vendég, gróf Deutsch Ervin említette, hogy a hegyek közt tanyázik egy vérmedve is. Titkon remélem, hogy a nyomára bukkanok és sikerül majd elejtenem. Még nem döntöttem el, hogy mit viszek magammal, szeretnék konzultálni a többiekkel is, elvégre sokuk már jól ismeri ezt a környéket.
A legjobbakat kívánva zárom jelen soraim és remélem, hogy levelem jó egészségben talál. Ha esetleg sikerül elejtenem egy díjnyertes vadat akkor az természetesen hazakerül a Ferdinándy birtokra. Szeretettel üdvözlöm drága nejed és a kis Alfonzt is.

Szerető fivéred:

András

Szerző: P. dictus Magister  2013.08.04. 18:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekatavolbol.blog.hu/api/trackback/id/tr765444258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása