Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ladyjustice.jpg

Sokáig vívódtam, hogy megírjam-e ezt a mai posztot, de végül is úgy döntöttem jobb ha kiadom magamból. A mai posztban nem  a fantáziám elevenedik meg, hanem a magyar rögvalóság. Talán sokan értesültetek arról, hogy még a múlt hét folyamán bestiális kegyetlenséggel megöltek egy fiatal nőt aki egy fiút és egy férjet hagyott itt. Az az nem hagyott itt, hanem szarfaszú férgek elragadták Őt a családjától. Az ügyben még a fitness guru Schobert Norbi is kifejtette a véleményét.

Én már nem is tudom mit gondoljak, megint azt érzem amit Olaszliszka után éreztem, megint azt érzem amit Marian Cozma meggyilkolása után éreztem, megint az érzem amit a Bándy ügy kapcsán éreztem. Tehetetlen dühöt és frusztrációt. De ugyan ez volt bennem amikor azt olvastam, hogy egy 13 éves fiút négyen úgy megrugdostak csak úgy heccből, hogy a csigolyái törtek el.  Az egy dolog, hogy én így érzem, de egyre inkább úgy gondolom, hogy ez a rohadt frusztráció egyre több ember lelkébe vészkeli bele magát. Az emberek napról napra jobban belefásulnak a mindennapokba, és ma a mindennapok részévé vált az ilyen fokú brutalitás. Ez egy darabig menni fog, de eljön a pillanat amikor az emberek ezt kurvára meg fogják unni. Megunják, hogy erőszakos állatok gyilkolnak, rabolnak, nőket, öregeket ölnek, gyerekeket bántalmaznak. A legszebb, az igazán frusztráló, nem is az, hogy ezek a véglények nem kapnak megfelelő büntetést, hanem az, hogy még nyíltan sem lehet beszélni a részletekről. Arról, hogy az ilyen szadista bűncselekmények jelentős részét cigányok követik el. Bassza meg az Ég hát tényleg ők követik el. Mondjuk már ki a rohadt életbe. Fel kéne már fogni, hogy ebben a nyomorult országban, vagy ezen a kontinensen senki sem lenne "rasszista" ha bizonyos csoportok elfogadnák azokat az általános emberi normákat amelyekre a civilizáció épül. Nem verem agyon az öreg 80 éves mamát egy gázpalackért, meg egy kommersz konyakért. Most túl indulatos vagyok, hogy kifejtsem a gondolataim a társadalmi integrációról, meg annak a komplett jelenlegi csődjéről, de egy biztos az ilyen tetveknek nincs helyük az emberek közt. Ehhez képest meg se büntetik őket. Én attól tartok, hogy egyszer vége lesz ennek a pc, liberális csodavilágnak és akkor itt nagyon csúnya dolgok lesznek. Nem remélem ezt, mert akkor itt emberek fognak meghalni. Itt lenne az ideje, hogy végre megvédjük magunkat. Az nem állapot, hogy félnünk kell az utcán, vagy otthon. Most talán sokan "rendpárti náczinak" fognak tartani, de igen is a rendőrség lépjen fel ezek ellen a faszok ellen és utána rohadjon rájuk a gumilakat. A faszom tele van már, hogy a rendőröket mindig trafipaxozni küldik míg egy csomó helyen életveszélyes kimenni az utcára. Nem elmenni kell innen bassza meg, hanem rendet csinálni. Halálbüntetés meg egyhamar úgyse lesz, de akkor legalább ne négy évig tartson már letárgyalni egy egyértelmű ügyet.


Még most is magyarázkodnom kell, hogy nem a cigányság ellen beszélek. Ezek a véglények őket is ugyan úgy terrorban tartják mint minket, ezek a tetvek ott élnek köztük. Egy jóérzésű ember nem mehet el az ilyen ügyek mellett felháborodás nélkül akkor sem ha cigány. Ezek a rohadékok cigány lányokat adnak el hollandiába, meg csicskasorba tartják a saját népük és én vagyok a rasszista mert kimondom, hát basszák meg.

Zárszóul csak annyit mondanék, hogy figyeljünk egymásra, mindenki ügylejen magára és a szeretteire. HA bármi gyanúsat látunk az utcán akkor meg hívni a rendőrséget, mert talán életet menthet.

Szerző: P. dictus Magister  2013.10.01. 00:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekatavolbol.blog.hu/api/trackback/id/tr405542865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása