Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

image2993_1375657567.png

Tisztelt Ferdinándy Uram!

Sajnálattal kell értesítenem, hogy testvérbátyja, a napokban elszenvedett vadászbalesetből igen lassan épül fel. Annyira legyengült a szervezete, hogy engem kért meg, hogy tájékoztassam önt a fenevad üldözésének aktuális állásáról.
                Őszintén kívánok nyilatkozni eme ügyben, így kertelés helyett rögtön a tárgyra is térek. Sajnos a vadászat jelenleg áll. Nincsenek újabb nyomok, mely egyfelől jó hiszen sem emberben sem vagyonban nem esett újabb kár, de aggasztó is egyben hiszen eddig nem leltünk rá a bestia tetemére. Őszintén remélem, hogy mihamarabb véget ér ez a rémálom, amely rátelepedett az utóbbi hetekben az egész ’végvári vidékre. Egyre inkább az az érzésem, hogy itt nem egyszerű elvadult állatot üldözünk, hanem valami sokkal veszélyesebb, emberi ész számára nehezen felfogható lény járja az erdőket. Nem traktálnám önt a babonás elméleteimmel, de a bátyja említett egy bizonyos spirituális élményt, amelyben Önnek része volt. Úgy érzem, nyugodtan írhatok bizalommal. Én mindig is a ratio emberének tartottam magam, de most már magam sem tudom, hogy mit higgyek. Az enciklopédiák, a természettudományos határozók nem adnak választ a kérdéseimre. A falvaimban viszont sok pletyka jár. Azt beszélik, hogy az Ördög egyik kutyája szökött meg a pokol fenekéről, hogy bosszút álljon az istentelen embereken. Én eleinte ezt csak mesebeszédnek tartottam, most viszont már hiszem is meg nem is. A cselédek is látják már rajtam, hogy aggaszt a helyzet, az egyik régi emberem könyörgött nekem, hogy mennyek el a kárpátmadarasi látóhoz, aki a nép szerint beszélni tud a holtakkal. Annyira el vagyok keseredve, hogy amint a fivére felépül, vele együtt fogok ellátogatni az asszonyhoz. Itt lappang bennem a kétség, hogy csak egy sarlatánra pazaroljuk az időnk, de ha tényleg tud valamit ez a „tudós” nő, akkor már megérte. Menyhért atya, már sok éve szolgál minket, nála istenfélőbb embert nem ismerek, de az ő hite is már-már megrendülni látszott, csak az a tény vidámította, hogy a bátyját a szenteltvizes kulacs mentette meg a bestia karmai közül. Sokat látott ember vagyok, de ilyenhez foghatót még nem láttam. Megfogadtam, hogy megfejtem ennek a fenevadnak a titkát, ha addig élek is, ehhez pedig szükségem van az Ön és a bátyja segítségére. Értesültem róla, hogy a háború alatt sajnos megsebesült és ezen, sebéből azóta, sem tudott maradéktalanul felgyógyulni, de nem is arra kérem, hogy lóháton üldözze velünk a vadat. Az Ön kipallérozott elméje és reneszánsz műveltsége közismert. Éppen ezért tisztelettel arra kérem, hogy ha sikerül bármilyen információval segíteni az ügyünket, akkor nem habozzon és írja meg azonnal amint tudja. Életek múlnak rajtunk.
                A fivére állapota stabil, de az elmúlt napon belázasodott és állandó fejfájásra panaszkodott. A tiszti szolgám ma reggel eret vágott rajta, ezzel enyhített valamelyest az állapotán. Délután megérkezett a Kolozsvárról Hammerschimdt doktor, aki kezelni kezdte Andrást. Remélhetőleg néhány napon belül kellőképpen megerősödik.
Számítok a segítségére és tisztelettel kívánom önnek a legjobbakat

br. Kárpátvégvári Kárpáthy Tamás Alfonz

Szerző: P. dictus Magister  2013.08.27. 02:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekatavolbol.blog.hu/api/trackback/id/tr695479891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása